מיתוג עסקי לבעלי מקצוע

בעלי מקצוע יודעים לעבוד עם הידיים, על זה אין ספק, מה שבדרך כלל הם לוקים בו בחסר הוא הזירה הדיגיטלית ומיתוג העסק.
עסקים רבים של בתי מלאכה קיימים ברשת בכל מיני פלטפורמות כמו אינסטגרם, פייסבוק או אתר אינטרנט תדמיתי.
אז, איך כדאי ונכון לעשות מיתוג עסקי לבעל מקצוע חדש? הנה כמה טיפים שייעזרו לכם…

אסטרטגיה

כמו בכל דבר עיסקי, חשוב להכין אסטרטגיה. המטרה של האסטרטגיה היא להכתיב את הדרך, משלב התכנון ועד שלב הביצוע לפי זמנים ויעדים, את הכלל תהליך המיתוג וחשיפת המותג.

לוגו

לוגו הוא הדבר הראשון שכדאי להכין כאשר רוצים למתג עסק. הלוגו משלב את הצבעים עליהם יתבסס כלל המיתוג לבית העסק ויוצר התאמה בעיצוב המותג בפלטפורמות שונות.
כמו כן, יש עסקים המשלבים סלוגן (משפט קצר המתמצת את רעיון העסק בצורה שיווקית) בתוך עיצוב הלוגו.
עלויות הכנת לוגו מקצועי הם החל מ-400 ₪, לפי מס' סקיצות ותיקונים.

רוצים דוגמא מעולה למיתוג באתר אינטרנט של לקוחותינו? לחצו כאן.

אתר אינטרנט

בזמננו, בניית אתר אינטרנט היא חלק בלתי נפרד מהעסק. אנשים ולקוחות מחפשים ברשת יותר מתמיד ולא ניראה כי זה נסוג, להיפך.
חשוב לבנות אתר מותאם למנועי חיפוש, תואם למהות העסק ובו אודות העסק, דרכי יצירת קשר, ניווט (במידה ואפשר) והשירותים.

רשתות חברתיות

רשתות חברתיות מכילות המון מלקוחות קצה עבור בתי עסק ובמיוחד עבור בעלי מקצוע.
הקמת דף אינסטגרם וניהולו הוא יתרון גדול במיוחד לבעלי מקצוע בתחום המזון, מסעדנות, צילום וכדומה.
הקמת דף פייסבוק וניהולו הוא גם חלק חשוב מאד, גם כאן יש תחומים שמומלץ אף יותר מהאינסטגרם עבורם כמו פיסכולוג, חברת תרגום וכדומה.

כרטיס ביקור

לאחר כל עבודת בעל המקצוע, מעבר לחותם המקצועיות, אדיבות והיחס האישי, יירצה איש המקצוע להשאיר זכרון נוסף, כזה שאפשר לתלות על המקרר או להכניס לארנק ובכך להישאר תודעתית בחשיבה של הלקוח, והפתרון הטוב ביותר לכך הוא כרטיס ביקור.

כרטיס ביקור מעוצב יפה, עם הלוגו של העסק אולי גם תמונה של איש המקצוע ופרטי יצירת קשר הינם דרך נוספת ומצוינת למיתוג העסק, ומעבר לכך ללקוחות חוזרים.

המקצועיות

בסופו של יום, אין כמו תוצאות בשטח. בעל מקצוע אשר יעניק תוצאות איכותיות ומקצועיות כפי שהתחייב ויספק את שביעות רצונות הלקוחות שלו, תמיד יישאר בתודעתם. זהו המיתוג הטבעי, כמו שיווק טבעי (פה לאוזן).

לסיכום,

מיתוג עסקי הוא תהליך שמתחיל מיום הקמתו של העסק, או ביום שיש תקציב לכך, ולא נגמר אף פעם. התייעצו עם חברות, למדו את המתחרים ומתגו את עצמכם על הצד הטוב ביותר.

מיתוג עסקי לבעל מקצוע

רוצים לקרוא שוב משהו ספציפי?
חבר צריך לדעת? שתפו אותו!
להצעת מחיר מלאו את הטופס