קידום אתרים אורגני הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט כך שיוכל לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP) עבור תוצאות חיפוש אורגניות שהם אינם בתשלום.
קידום אתרים אורגני הוא גישה ארוכת טווח ובת קיימא לבניית מותג ויצירת יותר לידים איכותיים. זה גם הבסיס לכל שאר פעילויות השיווק הדיגיטלי, כמו PPC ושיווק במדיה חברתית.
קידום אורגני הוא הדרך המשתלמת ביותר לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. זוהי אסטרטגיה המתמקדת ביצירת תוכן איכותי שייצור קישורים נכנסים.
יש להתייחס לקידום אתרים אורגני כאל השקעה, לא כהוצאה, כיוון שהשיטה טבעית לאופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש כלומר, תהליך די ארוך בהשוואה לשאר הערוצים. זוהי אסטרטגיה הרבה פחות יקרה ובת קיימא מאשר פרסום ב-PPC.
מבוא: על קידום אתרים ומטרתו
קידום אורגני לאתר הוא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט בתוצאות מנועי חיפוש ללא תשלום. במילים אחרות, מדובר על לוודא שהאתר שלכם מופיע גבוה ברשימת התוצאות כאשר מישהו מחפש מילות מפתח ביחס לעסק או למוצר שלכם.
קידום אתרים אורגני יכול להיות אפקטיבי מאוד לעסקים קטנים בתקציבים מצומצמים מכיוון שהוא אינו דורש שום תקציב פרסום בתשלום והוא אינו עתיר עבודה כמו שיווק PPC.
כמובן שצריך לבצע בניית אתר אינטרנט לעסק.
שירותי קידום אתרים אורגני לעסקים קטנים
שירותי קידום אתרים הם חלק מכריע באסטרטגיית השיווק שלך. אתה לא יכול להרשות לעצמך להזניח את זה ולקוות שזה יעבוד לבד. אם אתה בעל עסק קטן, הנה כמה דברים שאתה צריך לדעת על קידום אתרים אורגני וכיצד הוא שונה מסוגים אחרים של שיווק דיגיטלי.
קידום אתרים אורגני לעסקים קטנים שונה מסוגים אחרים של שיווק דיגיטלי במובנים רבים. זה לא עולה כל כך הרבה וזה נותן לך את האפשרות להתבסס כמומחה בתחומך לפני שתתחיל להוציא כסף על קמפיינים פרסומיים.
הדבר החשוב ביותר בקידום אתרים אורגני לעסקים קטנים הוא שהתהליך דורש סבלנות, עקביות ומסירות כדי להצליח.
איך בוחרים חברה לקידום אורגני?
ישנם כמה פרמטרים שיעזרו לנו לדעת בדיוק איך לבחור את החברה לקידום אתרים הנכונה ביותר:
- לחברה צריך מוניטין וניסיון טוב בתעשייה.
- החברה אמורה להיות מסוגלת לספק לך נתונים שמוכיחים את הצלחתה.
- החברה אמורה להיות מסוגלת להציע לך מגוון שירותים, לא רק סוג אחד של שירות.
- החברה אמורה להיות מסוגלת לספק לך החזר ROI חזק ותמורה לכספך.
- החברה צריכה להיות שקופה לגבי השיטות וזרימות העבודה שלה.
כמה עולה קידום אתרים בדרך כלל?
SEO היא אסטרטגיה שיווקית שקיימת כבר שנים. הוא משמש לשיפור דירוג האתר במנועי החיפוש. העלות של קידום אתרים משתנה בהתאם לגורמים כמו גודל החברה שלך, כמה תוכן יש לך ועד כמה תחרותיות מילות המפתח.
עלות קידום אתרים יכולה לנוע בין 1500 ש”ח ל-5000 ש”ח, לעסקים קטנים או בינוניים לחודש בהתאם לגורמים שהוזכרו לעיל.
לארגונים גדולים יותר כמו בתי השקעות, חברות ביטוח, בנקים וכדומה, יש תקציבים גדולים ותחרות גבוהה יותר משמעותית, שלכן המחיר שלהם יהיה לרוב גבוה מ-5000 ש”ח בחודש.
לסיכום,
קידום אורגני הוא שירות שיווק חשוב לכל עסק. היכולת להסתכל על הוצאה כעל השקעה, יכולה להניב תחת שירותי קידום מקצועיים, החזרי השקעה מטורפים על ידי בניית נכס דיגיטלי לעסק שיגדיל את המכירות וההכנסות של בעל העסק. יש לציין כי ניתן לבצע קידום כמעט לכל תחום.